Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Vse o digitalni telefoniji v kabelskih sistemih.

Moderators: komar, komar, komar

User avatar
DognerDJ
Site Admin
Posts: 1783
Joined: 20 Aug 2009, 11:35
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor ( TV ) / T-2 ( Internet )
Paket: Digitalni trojček L + HBO
DVB-C Sprejemnik: Samsung UE-40ES5500 , LG 50PV350
Location: Maribor ( Tabor )

Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by DognerDJ » 19 Oct 2009, 11:11


Ali obstaja telefonski imenik naročnikov UPC digitalne telefonije?
Podatki o naročnikih telefonskih storitev bodo objavljeni v univerzalnem telefonskem imeniku Republike Slovenije. Objavljeni bodo uporabniki, ki bodo ob aktivaciji storitve podali ustrezno soglasje o objavi njihovih podatkov. Pripravili bomo tudi lastni imenik uporabnikov telefonskih storitev, ki bo dostopen na spletni strani.

http://www.upc.si/digitalna_telefonija/imenik/

Ali lahko ohranim telefonsko številko trenutnega operaterja?
Da, svojo obstoječo telefonsko številko lahko ohranite. Obrazec za prenos številke zahtevajte ob podpisu pogodbe s podjetjem UPC ali ga izpolnite naknadno in nam ga pošljite.

http://www.upc.si/pdf/Prenos.pdf

Ali moram obvestiti operaterja dajalca številke, da želim prenesti številko v omrežje UPC?
NE. Celotni postopek prenosa izvede družba UPC brezplačno. V nobenem primeru ne prekinjajte telefonskega razmerja, dokler ni telefonska številka varno prenesena v omrežje UPC Telemach. Operaterji so zavezani prenesti telefonsko številko na drugega operaterja v roku treh delovnih dni.

Prenos je proces izključitve številke iz omrežja operaterja dajalca številke in njena vključitev v omrežje operaterja prejemnika številke. Prenos je možen iz fiksnega omrežja enega operaterja v fiksno omrežje drugega operaterja ali iz mobilnega omrežja enega operaterja v mobilno omrežje drugega operaterja. Prenos med mobilnimi in fiksnimi omrežji ni mogoč.

Zahtevek za prenos številke je obrazec, s katerim družbo UPC pooblaščate, da v vašem imenu in za vaš račun izvede prenos številke iz omrežja vašega trenutnega operaterja v omrežje UPC. Na zahtevku lahko označite, da ne želite oziroma da želite prekiniti naročniško razmerje pri trenutnem operaterju. Prenos številke lahko zahteva le lastnik priključka (naročnik telekomunikacijskih storitev), in sicer od operaterja, ki je številko dodelil. V primeru, ko je lastnik priključka pravna oseba, mora zahtevo za prenos podpisati pooblaščena oseba.

Prenašajo se lahko le aktivne, torej vklopljene telefonske številke. Če je bila vaša številka začasno ali trajno izključena, njen prenos ni mogoč.

Pravna podlaga prenosa
Področje prenosljivosti telefonskih številk ureja Agencija za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije (APEK) s Splošnim aktom o prenosljivosti številk.

http://www.upc.si/pdf/Prenos.pdf

Koliko številk lahko prenesem?
V sklopu telefonskih storitev UPC imate lahko vključene največ štiri telefonske številke, zato lahko prenesete največ štiri številke.

Ali lahko izberem telefonsko številko po želji?
Da. Izberete lahko svojo številko iz nabora številk operaterja UPC. Storitev izbora številke se obračuna po ceniku storitev UPC.

Ali lahko spremenim obstoječo telefonsko številko?
Da, lahko vam dodelimo novo številko iz nabora številk operaterja UPC. Storitev izbora nove številke se obračuna po ceniku storitev UPC.

Kakšen telefonski aparat potrebujem?
Potrebujete analogni telefonski aparat s tonskim izbiranjem. Aparat ISDN ni primeren.

Ali obstaja telefonski imenik naročnikov telefonskih storitev UPC?
Podatki o naročnikih telefonskih storitev so objavljeni v univerzalnem telefonskem imeniku Republike Slovenije TIS. Objavljeni so uporabniki, ki ob aktivaciji storitve podajo ustrezno soglasje o objavi njihovih podatkov. Imenik naročnikov na telefonijo UPC je objavljen na naši spletni strani http://www.upc.si/digitalna_telefonija/imenik/. Svojo odločitev lahko naknadno spremenite z obrazcem, ki ga najdete na naši spletni strani pod povezavo Obrazec za objavo/odjavo telefonske številke v imeniku ali na spodnji povezavi.

http://www.upc.si/pdf/ObjavaImenik.pdf

Ali je možno priklopiti alarm?
Priklop alarmne naprave je možen, vendar ga odsvetujemo zaradi tehničnih specifikacij in odvisnosti delovanja od električne energije. Več informacij lahko dobite pri svojem ponudniku alarmne naprave ali alarmnega sistema.

Kje lahko spremljam stroške?
Stroške uporabe telefonskih storitev lahko brezplačno spremljate preko spletnega portala "Moj račun" http://www.upc.si/digitalna_telefonija/moj_racun/. Vstopna stran portala je na povezavi: "Moj račun".
Razčlenjen račun pa lahko proti doplačilu naročite tudi v pisni obliki.

Zakaj ne morem dostopati do aplikacije »Moj račun«, kljub temu, da imam uporabniško ime in geslo za dostop?
Najprej preverite, da uporabljate pravo uporabniško ime in geslo. Pri dostopu do aplikacije »Moj račun« je uporabniško ime vaša telefonska številka. Pri nekaterih brskalnikih se lahko pojavi napaka zaradi certifikata spletne strani, v tem primeru je potrebno dodati izjemo. Več informacij lahko najdete v navodilih za aplikacijo »Moj račun« ali če pokličite na našo tehnično pomoč na brezplačno telefonsko številko 080 22 88, Maribor in okolica 080 11 51, vsak dan med 8. in 22. uro.

Ali je možen priklop faksa?
Da.

Rocky
Posts: 156
Joined: 20 Sep 2009, 16:00
Kabelski ponudnik: Telemach,rotovž, Lenart
Paket: DTV 3.0 M+
DVB-C Sprejemnik: handan 5000
Location: Lenart

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by Rocky » 19 Oct 2009, 15:39

Je možna uporaba večih telefonskih aparatov? Na T2 moram uporabljat PSTN splitter.

User avatar
DognerDJ
Site Admin
Posts: 1783
Joined: 20 Aug 2009, 11:35
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor ( TV ) / T-2 ( Internet )
Paket: Digitalni trojček L + HBO
DVB-C Sprejemnik: Samsung UE-40ES5500 , LG 50PV350
Location: Maribor ( Tabor )

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by DognerDJ » 19 Oct 2009, 15:49

Moj modem ima 2 izhoda za telefon - nimam pojma, kolko jih je lahko maksimalno ( še tega enega, ki je gor priključen, imam za okras ).

Rocky
Posts: 156
Joined: 20 Sep 2009, 16:00
Kabelski ponudnik: Telemach,rotovž, Lenart
Paket: DTV 3.0 M+
DVB-C Sprejemnik: handan 5000
Location: Lenart

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by Rocky » 19 Oct 2009, 16:34

Sej modem od T2 ima tudi dva izhoda ta telefon ampak je vsak za svojo številko tako, da je treba uporabit splitter, tudi če nimaš naročene druge številke.
Uporabljamo ga več ali manj samo za klicanje v tujino.

joskec
Posts: 86
Joined: 25 Aug 2009, 14:53
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor (Tabor)
Paket: Digitalni trojček S
DVB-C Sprejemnik: LCD TV Philips 32PFL5604H; Samsung P2470HD
Location: Maribor (Tabor)

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by joskec » 06 Nov 2009, 13:25

Imel bi samo eno vprašanje. Če se naročim na digitalno telefonijo pri Telemachu (v okviru trojčka) in prekinem naročniško razmerje pri Telekomu, ali še moram kaj plačevati Telekomu po prekinitvi naročniškega razmerja? Imam še kakšne stroške pri Telekomu po prekinitvi naroč. razmerja?
Telemach (Maribor - Tabor), digitalni trojček S

User avatar
DognerDJ
Site Admin
Posts: 1783
Joined: 20 Aug 2009, 11:35
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor ( TV ) / T-2 ( Internet )
Paket: Digitalni trojček L + HBO
DVB-C Sprejemnik: Samsung UE-40ES5500 , LG 50PV350
Location: Maribor ( Tabor )

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by DognerDJ » 06 Nov 2009, 13:40

S Telekomom nimaš več nič - najbolje je, da ti prehod uredijo na Telemach-u ( lahko obdržiš tudi staro številko ).
V primeru, da imaš alarmno napravo priključeno na varnostni center ti ne priporočam IP telefonije.

joskec
Posts: 86
Joined: 25 Aug 2009, 14:53
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor (Tabor)
Paket: Digitalni trojček S
DVB-C Sprejemnik: LCD TV Philips 32PFL5604H; Samsung P2470HD
Location: Maribor (Tabor)

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by joskec » 07 Nov 2009, 10:05

Hvala, dognerdj.
Telemach (Maribor - Tabor), digitalni trojček S

yasny
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 16:42
Kabelski ponudnik: Telemach
Paket: DTV 3.0 M+
DVB-C Sprejemnik: LCD Philips 32PFL5405

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by yasny » 17 Jan 2010, 13:39

Mogoče kdo ve, kje bi se dalo dobiti obrazec za prenos telefonske številke? Na Telemachovi spletni strani nisem našla obrazca.

kukiboy
Posts: 2
Joined: 11 Jan 2010, 18:35
Kabelski ponudnik: Telemach (Tabor)
Paket: DTV 3.0 XL+
DVB-C Sprejemnik: Cisco Z3375DVB, Cisco HD DVR 8398

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by kukiboy » 17 Jan 2010, 17:40

Obrazec ti pošljejo po pošti. Ali pa da greš v najbližjo poslovalnico pa kar tam urediš.

joskec
Posts: 86
Joined: 25 Aug 2009, 14:53
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor (Tabor)
Paket: Digitalni trojček S
DVB-C Sprejemnik: LCD TV Philips 32PFL5604H; Samsung P2470HD
Location: Maribor (Tabor)

Re: Pogosta vprašanja o telefoniji pri Telemach-u

Post by joskec » 21 Jan 2010, 13:37

Pozdravljeni,

danes sem naročil digitalni trojček. Zanima me, kako dolgo približno traja, da ti prenesejo telefonsko številko (s Telekoma na Telemach)?

Hvala za odgovor.
Telemach (Maribor - Tabor), digitalni trojček S

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest