Telemachov odnos do strank

Vse o digitalni televiziji v kabelskih sistemih.

Moderators: komar, komar, komar

User avatar
robirobertorle
Posts: 494
Joined: 20 Sep 2009, 12:54
Kabelski ponudnik: Siol kabelska
DVB-C Sprejemnik: LCD TV Sony Bravia 40 KDL 46 EX 720
Location: Orle

Re: Telemachov odnos do strank

Post by robirobertorle » 12 Apr 2012, 06:01

Pri nas že tako ali drugače ne gledamo programe iz Pro plusa.

User avatar
DognerDJ
Site Admin
Posts: 1784
Joined: 20 Aug 2009, 11:35
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor ( TV ) / T-2 ( Internet )
Paket: Digitalni trojček L + HBO
DVB-C Sprejemnik: Samsung UE-40ES5500 , LG 50PV350
Location: Maribor ( Tabor )

Re: Telemachov odnos do strank

Post by DognerDJ » 12 Apr 2012, 08:24

Pri meni tudi ne - smo se že odvadili :)

Digitalcek
Posts: 158
Joined: 15 Nov 2011, 16:12
Kabelski ponudnik: Telemach
Paket: Gold Extra Trojka - Optika (150/150 mbit/s)
DVB-C Sprejemnik: Sony

Re: Telemachov odnos do strank

Post by Digitalcek » 12 Apr 2012, 12:27

Tudi jaz ne gledam kanalov Pro plusa.

Spc
Posts: 106
Joined: 10 Jul 2011, 07:34
Kabelski ponudnik: TELEMACH + SATELITI
Paket: Internet 3XL 3.0 + DTV Razširjeni paket
DVB-C Sprejemnik: Trident DRX 3923K + DVB ViewerPro + TransEdit(Scanner) + Windows Server 2003 R2, Ligos MPEG2 Decoder
Location: Maribor, Tabor

Re: Telemachov odnos do strank

Post by Spc » 18 May 2012, 08:46

aha, včeraj so prišli v dnevnik..

http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042530103

FTY
Posts: 28
Joined: 24 Aug 2010, 11:58
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor (Kamnica)
Paket: MIX XXL
DVB-C Sprejemnik: Philips 56-PFL9954H, Philips 39-PFL4207H, Samsung UE556100ES
Location: Maribor/Kamnica

Re: Telemachov odnos do strank

Post by FTY » 17 Jun 2012, 19:06

No saj zdaj so vtaknili POP-Nonstop v Mix pakete, ocitno noben kurc noce gledat teh kanalov po taki ceni kot jo zahtevajo, pa jih zdaj talako polek kao "for free", ceprav bi rajs mel 11,99EUR nizjo poloznico, kot pa to sranje. Na koncu leta bo pa Pro plus spet palamudil kako dobro se prodajajo njihovi kanali, ceprav verjetno tudi ne, ker ni dost folka ki bi placevalo 60+ EUR za kabelske pakete.

Kar se pa tice HD, je pa kak veter piha. 9/10 primerov boš naletel ne enga, ki nima blage veze kaj bi naj naredil, potem pa naletiš na enga, ki ti v minuti porihta zadevo. Ko, smo že pri Pop Nonstop, od prejšnjega petka (8. junija), sem jih klicaru, da so kanali zakodirani in da jih imam v paketu, da sem vleku connax module ven in not, na novo nalozu shemo kanalov (tud ne vem zakaj sem to naredu, ker nisem mel kaj drugega za delat) in da tudi ko pustim 5 ur na kodiranem kanalu, zadeva se vedno ne deluje. Teden dni sem se jebal in klical 2x na dan, pa noben ni mel pojma zakaj ne dela.
En mi je celo telefon dol vrgu, češ da se mu je software crashal in ne more pomagat, in naj ga pokličem čez eno uro (sem si mislu heh, ti ličim kot idio? Vredu je, če se ti ni za delat, se ti pač ni, bom poklical še enkrat pa bo en bolj vljudni od tebe na liniji), v bistvu mi je reku naj grem na HD-R preverit če delajo tam, in ko sem mu povedal da je HDR v pritličju bajte in da bo treba mal počakat da pridem tja, sem že slišal čist po tiho "aj jebemti!", in pol je pač reku da mu je software crashal :D.

Vglavnem teden dni+ kot rečeno, dokler nisem pred včerajšnjim na nekega tipa, ki mi je v roku ene minute zrihtal zadevo, je reku aha tu vidim nekaj, zdaj bi moralo pričet delat čez 10-20 minut, evo čez 5 min so kanali laufali, inkluzivno HD kanali ki so bili še kodirani.

Če že plačujem za ta PopNonstop, naj vsaj dela :).

Saj se trudijo, samo pomjem je večina teh na helpdesku študentov, ki so imeli 5 minutni crashcourse in pol so zgubljeni. Čeprav se mi zadnje cajte dogaja ko kličem 080 22 88, da je kao zasedeno, če pa kličem iz druge številje pa normalno dobim, mogoče jim preveč gušim, pa so me dali na ban listo za help desk.

Se pa še nikol nisem kregal prek telefona, tako da sem vedno vljuden itd., brez veze trošit živce na moji in njihovi strani, problem je pa, kot že omenjeno, da včasih ne razumejo, da je folk na drugi strani linije, ki se tudi spozna na zadeve in mogoče celo boljše kot oni, ter jim lahko točno pove kje tiči napaka, ampak kot rečeno, če naletiš na pravega sploh ni problema se da vse zmenit.

User avatar
alenvprekršku
Posts: 2
Joined: 18 Mar 2010, 08:19
Kabelski ponudnik: Telemach
Paket: DTV 3.0 XL +

Re: Telemachov odnos do strank

Post by alenvprekršku » 09 Aug 2012, 11:59

Pohvala za Telemach.
Včeraj, pozno zvečer, ugotovim da mi ne delajo nekateri plačljivi programi. Iz drugega TV aparata, na katerem je delovalo vse, izvlečem CA modul in dobim nazaj programe.
Pokličem Telemach in mi obljubijo hitro pomoč. Dan pozneje se na vratih pojavi Telemachov tehnik z novim CA modulom v roki. Zamenjal je modul in je sedaj vse tako kot mora biti.
Obe kartici sta delovali pravilno.
Tudi prej smo imeli pozitivne izkušnje z klicnim centrom. Nadaljujte tako še naprej.
B&O fan

User avatar
komar
Posts: 376
Joined: 30 Aug 2010, 13:15
Kabelski ponudnik: Telemach (Ljubljana in okolica)
Paket: Digitalni paket SILVER 2, s 1. 2. hitrosti do 40 Mbps/1 Mbps, UniFi do 1 Mbps/1 Mbps, začetni paket
DVB-C Sprejemnik: Handan CV-6000 DVR

Re: Telemachov odnos do strank

Post by komar » 28 Aug 2012, 15:54

... Zaradi problematičnega software-a, ki je trenutno na sprejemnikih, se znajo pri precej strankah pojaviti težave. Verjetno ne bo dovolj zgolj izklop iz elektrike, strankam svetujte reset sprejemnika skozi meni. Če to ne bo pomagalo, bodo morali do stranke tehniki, ki jim svetujem reset s tremi gumbi...

Vir: www.telemach.si

Komentar: aaa, bejžte no... Kakšna samokritičnost iznenada... Le komu plačujejo za takšne nasvete? In kaj storiti, če tudi to ne bo pomagalo?! Res ne vem, zakaj imam občutek, da je zgoraj napisano (iz danes objavljenih navodil za nastavitev novega programa na Ciscovih novih box-ih v Lastovki trojček) Telemachovcem danes nekako ušlo... :lol:

A stranke same ne morejo resetirati s tremi gumbi?
Napoved vremena za maj 2018: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6695.0.html
Satelitske, radarske slike in animacije: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6478.0.html

User avatar
komar
Posts: 376
Joined: 30 Aug 2010, 13:15
Kabelski ponudnik: Telemach (Ljubljana in okolica)
Paket: Digitalni paket SILVER 2, s 1. 2. hitrosti do 40 Mbps/1 Mbps, UniFi do 1 Mbps/1 Mbps, začetni paket
DVB-C Sprejemnik: Handan CV-6000 DVR

Re: Telemachov odnos do strank

Post by komar » 01 Sep 2012, 10:50

shilchk wrote:
matej99 wrote:mene pa zanima zakaj mi še zmeraj nedela comedy central in pa NICKELODEON HD.lp
Zato ker si na Telemachu. Oni ničesar ne zrihtajo če ne težiš...
Nak, to pa že ne bo držalo! Ko so mi zadnjič podražili naročnino, mi ni bilo treba nikamor klicariti, še najmanj pa na Telemach... ;)
Napoved vremena za maj 2018: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6695.0.html
Satelitske, radarske slike in animacije: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6478.0.html

Dav
Posts: 1
Joined: 26 Sep 2014, 23:28
Kabelski ponudnik: Telemach

Re: Telemachov odnos do strank

Post by Dav » 27 Sep 2014, 00:16

No sem nov naročnik Gold premium in sem izredno razočaran nad naročniško službo

Konec mesca naročim, 9 9 mi pošljejo pogodbo za prekinitev , urejeno 12., se dogovorim da zaradi dopusta pride monter konec meseca , se spomnim da je akcija bon 200 le do 15. pokličem ženska pove "brez skrbi upoštevamo od takrat ko ste dal vlogo tko da mi ta akcija pripada", danes prišel monter (le pohvele, uredil je vse, kot naročeno tudi dela hitrost, zadovoljen), grem na poslovalnico v MB tam mi trgovec reče da ne morem pndobiti popusta ker je akcija potekla, še tam pokličem telemach in dobim odgovor :

"sicer vam tega ne bi smela reči amak če bi bila jaz na vašem mestu bi tud zahteval bon ker vam ta pripada" in naj reklamiram, danes sem poklical še enkrat češ da mi naj dajo kontakt odgovorne osebe, ženska zabrusi da oni pritožbe in reklamacije delajo "interno"

Tle so še bile tudi drugi zadeva kot obljuba da lahko imam statičen ip in en brezzičen telefon, seveda nič od tega, vem da ostali ponudniki tudi tako zavajajo stranke (t2 je men pri tistem "do" določilu in so mi komaj po nevem koliko pritožbah uspel dati naročeno hitrost)


Pa me zanima kaj tule narediti, sedaj nimam iluzij kam reklamacije pristanejo, ampak ali bi tle prijava na tržnega pomagal kaj ?

User avatar
komar
Posts: 376
Joined: 30 Aug 2010, 13:15
Kabelski ponudnik: Telemach (Ljubljana in okolica)
Paket: Digitalni paket SILVER 2, s 1. 2. hitrosti do 40 Mbps/1 Mbps, UniFi do 1 Mbps/1 Mbps, začetni paket
DVB-C Sprejemnik: Handan CV-6000 DVR

Re: Telemachov odnos do strank

Post by komar » 27 Sep 2014, 12:12

Na hitro: svetujem, da z njimi čim manj ustno komuniciraš in da jim čim prej pošlješ reklamacijo po elektronski pošti. Notri v bistvu poleg svojih osebnih podatkov napiši tisto, kar si napisal tukaj. Če pa ne boš zadovljen z odgovorom, pa seveda tržni inšpektorat. Itak premalo pišemo reklamacije in prijave, zato se pa (lahko) obnašajo, kot pač se... Enak primer sem imel pred kratkim z nekim komunalnim podjetjem (delavec obljubil eno, v njihovem ceniku pa je pisalo čisto nekaj drugega) in so mi reklamaciji ugodili. Izgubiti nimaš kaj, lahko samo dobiš.
Napoved vremena za maj 2018: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6695.0.html
Satelitske, radarske slike in animacije: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6478.0.html

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests