Telemachov odnos do strank

Vse o digitalni televiziji v kabelskih sistemih.

Moderators: komar, komar, komar

User avatar
komar
Posts: 376
Joined: 30 Aug 2010, 13:15
Kabelski ponudnik: Telemach (Ljubljana in okolica)
Paket: Digitalni paket SILVER 2, s 1. 2. hitrosti do 40 Mbps/1 Mbps, UniFi do 1 Mbps/1 Mbps, začetni paket
DVB-C Sprejemnik: Handan CV-6000 DVR

Re: Telemachov odnos do strank

Post by komar » 02 Mar 2012, 21:10

He, he, velikokrat se jim kaj zgubi: moj oče je že davnega leta 2009 podpisal dva izvoda pogodbe za trojčka, še nepodpisana z njihove strani. Kot so mu naročili, je oba izvoda vrnil k njim, sedaj pa še dandanašnji čakava, da z njihove strani dobiva nazaj obljubljen - od obeh strani podpisan - izvod pogodbe, kar naj bi bilo povsem v skladu z veljavnimi poslovnimi običaji, a ni temu tako? Hm, in kako naj sedaj - uboga revčka brez pogodbe - veva, kaj od opreme bova morda nekoč morala vrniti?! Pogodbe si pa tudi nisva skopirala, saj nama takrat še na kraj pameti ni padlo, da je zaradi nekih totalnih "telemachnjenih" nesposobnežev ne bova videla nikoli več... :lol:
Napoved vremena za januar 2018: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6628.0.html
Satelitske, radarske slike in animacije: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6478.0.html

User avatar
komar
Posts: 376
Joined: 30 Aug 2010, 13:15
Kabelski ponudnik: Telemach (Ljubljana in okolica)
Paket: Digitalni paket SILVER 2, s 1. 2. hitrosti do 40 Mbps/1 Mbps, UniFi do 1 Mbps/1 Mbps, začetni paket
DVB-C Sprejemnik: Handan CV-6000 DVR

Re: Telemachov odnos do strank

Post by komar » 02 Mar 2012, 21:30

pilot wrote:Mene bolj zanima, kaj bo ko bom nekoč en dan odjavil Telemach...
No, čisto možno je, da bo izgledalo približno takole:

Pilotu torej nekega dne prekipi in pokliče v Telemachov klicni center, da bi se odjavil od njihovih storitev:

Uslužbenka: "Dober dan, gospod. A ni danes lep dan?"
Pilot: "Pozdravljeni, gospa. Ja, res je lep dan. Zakaj me pa to sprašujete?"
Uslužbenka: "Ker ste rekli, da boste nekega lepega dne šli drugam..." :lol:
Napoved vremena za januar 2018: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6628.0.html
Satelitske, radarske slike in animacije: http://forum.zevs.si/index.php/topic,6478.0.html

BuDi
Posts: 50
Joined: 30 Aug 2009, 16:00

Re: Telemachov odnos do strank

Post by BuDi » 05 Mar 2012, 19:00

Ko sem nekaj časa delal na v enem od klicnih centrov za tehnične podpore in je ena stranka že nekje 26-tič resno najedala da bo šla drugam ker ima neprestano težave mi je nadrejeni rekel "a spet ona ... daj zaželi ji srečno pot... čisto resno, če bo tako najedala konkurenci je to plus za nas"

User avatar
robirobertorle
Posts: 494
Joined: 20 Sep 2009, 12:54
Kabelski ponudnik: Siol kabelska
DVB-C Sprejemnik: LCD TV Sony Bravia 40 KDL 46 EX 720
Location: Orle

Re: Telemachov odnos do strank

Post by robirobertorle » 06 Mar 2012, 06:20

No no, vsaj pol na HP vas je nesposobnih, tako da se nebi hvalil s tem :D . Saj če dela je OK, toda ko ne dela ste čisti nesposobneži, pa to ne govorim le o Telemachu tudi konkurenca ni kaj bolje!

AndrejS
Posts: 14
Joined: 30 Dec 2009, 11:05
Kabelski ponudnik: UPC Telemach Maribor Tabor
Paket: DTV 3.0 M
DVB-C Sprejemnik: Handan DVR - 6000

Re: Telemachov odnos do strank

Post by AndrejS » 06 Mar 2012, 09:33

O sposobnostih ljudi na HD se nebi pogovarjali ker to so ja strokovnjaki

1. zgodba iz pred 2 let
- dober dan imam problem z internetom
- HD ::::kaj vam ne deluje
- veste vsakih 10 min mi neha delati internet, ko preverim modem mi občasno ugasne lučka za uplink, čez kakšno minuto ali dve se potem ponovno prižge in internet spet deluje (moja diagnostika - napaka na liniji, slab signal ali nekaj podobnega)
- HD ::: prosim da še preverite nekaj preden pošljemo serviserja k vam
- ja povejte kaj naj preverim
- HD ::: ja stopite do modema pa preverite če je napajalni kabel priklučen v električno omrežje in ima modem elektriko

HMMM: "očitno se pri telemahu modem včeino časa napaja iz kabelskega omrežja, le v primerih ko nastanejo kakšne težave je potrebno dodatno napajanje iz električnega omrežja, ker drugače ne bi vedel kako naj bi deloval modem če ga jaz sploh nebi imel priklopljenega na električno omrežje"


2: zgodba iz pred mesca dni
- dober dan pred 10 dnevi sem v vaši pisarni podpisal pogodbo za spremembo paketa interneta, obljubili so da bodo z 1.2.2012 to spremenili pa še vedno ne deluje
- HD ::: mi lahko prosim zaupate vaše podatke da preverim kje se je zataknilo
- povem vse podatke kate želijo
- HD ::: ja veste za vas še niso odprli delovnega naloga
- kako prosim v tednu dni niste sposobni odpreti delovnega naloga, torej kdaj lahko pričakujem da bo torej internet normalno deloval
- HD::: takoj bomo odprli delovni nalog in serviser vas bo obiskal v naslednjih 2-3 delovnih dnevih
- veste samo jaz nerabim obiska serviserja, vse kar morate storiti je da pri vas vnesete nove podatke za internetni paket
- HD::: ne delajte se pametnega, jaz sem strokovnjak, že 5 let delam tukaj na HD in bom ja vedel kaj morajo narediti naši serviserji. serviser vam mora modem priklopiti pri vas tako da vam bo internet deloval
- oprosti jaz imam že modem doma priklopljen in deluje, vse kar morate spremeniti so nastavitve na mojem uporabniškem računu tako da bo internet z naročeno hitrostjo
- HD::: ne veste kaj govorite serviser vam mora priklopiti modem da vam bo deloval internet
- jaz modem že imam in ne potrebujem serviserja da bi priklopil še enega saj dveh modemov ne rabim
- HD::: ja to pa nebi vedel nisem računalničar in nev zakaj potrebujete drugi modem

HMMM: " v dveh minutah dobiš izjavo da je strokovnjak in da ve kaj govori, potem da da se na računalnike ne spozna in neve zakaj rabijo dva modema"


Čez 2 dni pride serviser (izvajalec pogodbenega podjetja),
- dober dan modem sem vam prišel priklopi
- kar naprej
- kje imaste kabelsko vtičnico
- ja ker tukaj zraven lahko priklopite
- ja pa saj tukaj pa že imate modem
- vem ja, samo so mi na HD svetovali da če želim zamenjati interneti paket z višjo hitrostjo da mi morate priti priklopiti še enega
- ja to pa ni res, vse kar mora storiti administrator vam mora aktivirati hitrejši dostop na našem serverju
- kalvarija se potem seveda nadaljuje ko serviser kliče administratorja in mu naslednjih 10 min ne uspe razložiti kaj mora narediti da bo deloval hitrejši paket za internet


Potem pa se čudite da so ljudje tisti kateri so slabe volje če pa imate same nesposobneže zaposlene.
Verjamem da je ogromno strank katere ne vejo kaj govorijo in da so vaši idioti na HD še vedno izpadejo pametni, ampak so tudi stranke katere vejo kaj govorijo in pri takih zgubljate čas ker ne poslušate kaj vam stranka govori in tako zgubljate čas in prikazujate svojo nesposobnost
1. kaj je potrebno vprašanje če je modem priklopljen na električno omrežje če polovica lučk na modemu sveti in se pri sinhronizaciji modema zadeva ustavi pri uplinku
2. zakaj ne verjamete stranki katera vam pove da ima doma delujoči modem in ne potrebuje drugega da želi le drugačno hitrost interneta

voltaren
Posts: 1
Joined: 03 Dec 2010, 10:56
Kabelski ponudnik: telemach

Re: Telemachov odnos do strank

Post by voltaren » 06 Mar 2012, 11:30

@ AndrejS

"2. zakaj ne verjamete stranki katera vam pove da ima doma delujoči modem in ne potrebuje drugega da želi le drugačno hitrost interneta"

Meni je bolj nelogicno, da uporabnik ne verjame "strokovnjaku" na drugi strani, da rabi nov modem. Sicer ne vem na kater paket si povecal storitev toda je veliko razlogov zakaj je potrebno ob povecanju hitrosti zamenjati modem. Vseeno uporabniki niti slucajno ne morete vedeti kako kabelsko omrezje v dolocenem primeru deluje!

Ce je pa zaposleni na HD-ju in izvajalec bedak je pa pac bedak. Ni treba riskirati, da izpades bedak se sam!
BTW. Ce ti serviser ni zamenjal modema bos morda kmalu imel tezave zaradi katerih pa ti bo moral zamenjati modem ...

User avatar
vest3000
Posts: 2
Joined: 01 Mar 2011, 20:43
Kabelski ponudnik: Telemach

Re: Telemachov odnos do strank

Post by vest3000 » 06 Mar 2012, 12:37

:D

... no da še jaz dokončam svojo zgodbo s prve strani:

Torej vseeno sem prejel novo pogodbo za storitev LASTOVKA TROJČEK (čeprav sem hotel zamenjat samo paket) in to danes, sicer dobro, če že radi pošiljajoi pogodbe samo bil je le en problem v novi in sicer nova vezava 24 mesecv od podpisa hm... Na vsak način sem se nato hotel pogovoriti z uslužbenko Telemacha, ki mi je pogodbno poslala, da bi mi povedala zakaj nova vezava, če pa ne bom koristil nobenih novih ugodnosti ali kakšnih subvencij (rok vezeve po stari pogodbi pa mi poteče ta mesec). No končno sva se nato pogovorila po telefonu in mi je, ko sem jo vprašal zakaj ponujajo (tudi na svoji spletni strani) obrazec za spremembo paketa, če pa je potem neuporaben, povedala, da imajo pač tak program za vnašanje sprememb, da v vsakem primeru za vsako spremembo zahteva izpis nove pogodbe, katero mi je dolžna poslati in da program ne dovoljuje sprememb glede vezave (katera se vpiše avtomatsko iz stare vlejavne pogodbe ?!) in da bo zame veljala stara pogodba. Hmmm. to pa ne sem rekel, jaz te pogodbe ne bom podpisal vi pa mi lahko spremenite paket ali pa ne. Dejala mi je, da mi je paket že spremenila na podlagi obrazca o spremembi.?!

V glavnem ne vem, mogoče v vseh primerih našega nezadoljstva le ni kriv ravno tisti s katerim govorimo .... :!: :?:

User avatar
pilot
Posts: 400
Joined: 28 Sep 2009, 20:11
Kabelski ponudnik: Telemach
Paket: Gold trojka Extra (150/4 Mbps)
DVB-C Sprejemnik: Philips, LG
Location: Ljubljana

Re: Telemachov odnos do strank

Post by pilot » 06 Mar 2012, 15:00

No ker se že piše zgodbice, bom še jaz mojo napisal. In sicer gre za valentinovo darilo. Govorim o HBO paketu zastonj en mesec. Na internetni strani je pisalo:

Danes, 14.2., obdarujemo vse naročnike na digitalno televizijo, ki nimate sklenjenega naročniškega razmerja za paket HBO. Programa HBO in HBO Comedy vam bomo brezplačno vklopili takoj, brez podpisa kakršnekoli dokumentacije. Paket HBO se bo samodejno izklopil en mesec po vklopu.

Pa si rečem: Odlično! 15., 16., 17.2. še vedno nisem imel HBO-ja. Pošljem mail s prošnjo po vklopu glede na njihovo reklamo. In dobim odgovor da bi mogel poklicati, da mi aktivirajo. In da ne bo nič. Jim odgovorim, da nikjer v reklami ne piše da moram poklicati. In oni spet men nazaj, da je bilo potrebno poklicati in da je "reklamacija" zavrnjena. Spet odgovorim na njihov mail in jih sprašujem, kje piše da je potrebno poklicati. Potem pa nobenega odgovora več. Potem pokličem njihov HD kjer ženski povem za svoj primer in ona "na pamet naučena":

HD: gospod morali bi poklicati ali kakorkoli kontaktirati (e-mail...) Telemach 14.2. in potem bi vam aktivirali paket.
Jaz: Naj vam preberem reklamo: Danes, 14.2., obdarujemo vse naročnike ...... A jaz nisem med vsemi naročniki?
HD: Gospod, poklicati bi morali.
Jaz: Kje piše, da moram poklicati?
HD: Poglejte gospod, akcija je bila taka, da bi morali poklicati.
Jaz: No naj vam še enkrat preberem reklamo.......................... Tukaj nikjer ne piše da je potrebno poklicati.
HD: Poglejte, ne morem vam pomagati, akcija je zaključena, za aktivacijo bi morali poklicati 14.2.
Jaz: Kje za vraga v vaši reklami piše, da moram poklicati. No naj vam še enkrat preberem reklamo...........
HD: Gospod, ne rabite brati, vem kaj piše.
Jaz: No, potem pa ne vidim problema za vklop.
HD: Vi ste nam že mail poslali, kajne?
Jaz: Sem ja, samo nisem dobil odgovora na vprašanje, kje piše, da moram poklicati.
HD: Bom posredovala naprej reklamacijo.
Jaz: Ok, hvala lepa in nasvidenje!

No potem sem še isti dan še enkrat poslal mail z vprašanjem kje piše da je potrebno poklicati. Tokrat sem dobil odgovor, ampak v odgovoru je bilo vse kaj drugega kakor sam odgovor. Prav izmikali so se konkretnemu odgovoru. Vse klobase so mi napisali, samo bistva ne. Potem sem pa znorel in jim poslal še en mail, kjer sem jim dal zadnjo priložnost za vklop paketa, v nasprotnem primeru jih bom pa prijavil pristojnim inštitucijam za zavajajočo reklamo.

In kaj je bilo potem? Dobim odgovor kjer piše:
Spoštovani gospod Jaz,

V prejšnjih dveh odgovorih smo vam posredovali pojasnilo v zvezi z Valentinovo akcijo.

Ker pa si želimo, da bi paket HBO spoznali in uživali ob njegovi vsebini, smo vam ga kljub temu v znak nadaljnjega uspešnega sodelovanja danes (22.2.2012), za obdobje enega meseca, z veseljem aktivirali na vaši opremi.

Želimo vam prijetno uporabo in nas ob morebitnem naročilu po končani akciji obvestite.


Fak, človek ne ve kaj naj si misli. Skoraj 1 teden imam z njimi vojno z maili in klici, potem mi pa napišejo, DA MI Z VESELJEM AKTIVIRAJO paket.
Jebem ti tako njihovo veselje, kjer se moraš z njimi jebat en teden, da dosežeš stvar, ki ti po reklami itak pripada. :roll:

User avatar
DognerDJ
Site Admin
Posts: 1789
Joined: 20 Aug 2009, 11:35
Kabelski ponudnik: Telemach Maribor ( TV ) / T-2 ( Internet )
Paket: Digitalni trojček L + HBO
DVB-C Sprejemnik: Samsung UE-40ES5500 , LG 50PV350
Location: Maribor ( Tabor )

Re: Telemachov odnos do strank

Post by DognerDJ » 06 Mar 2012, 17:23

Moja izkušnja, 1 leto nazaj:

- Dober dan, internet mi ne deluje pravilno ( 50 % packet loss )
HD: probaj resetirat modem
- Sem ga že
HD: problem je z vašim mrežnim kablom ( od modema do PC-ja ) - probaj ga zamenjat
( v ozadju slišim, kak nekaj šepetajo )

Naslednji dan je internet spet delal normalno ( nisem se pa nobenega kabla niti dotaknil ).

cable
Posts: 310
Joined: 30 Aug 2010, 12:17
Kabelski ponudnik: .

Re: Telemachov odnos do strank

Post by cable » 06 Mar 2012, 18:04

Vsi UPC Telemach naročniki bi se morali pritožiti na UVP oziroma po novem na MGRT okoli "HBO valentinovo" akcije. Za vsaka podobna zavajanja bi se morali masovno pritožiti na pristojne urade. Potrošnik mora imeti zadnjo besedo. Ne, da se norčujejo iz vseh po vrsti.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests