težave cisco

Vse o digitalni televiziji v kabelskih sistemih.

Moderators: komar, komar, komar

Post Reply
tehnik
Posts: 5
Joined: 28 Dec 2014, 07:44
Kabelski ponudnik: telemach

težave cisco

Post by tehnik » 28 Dec 2014, 07:58

Imam Razširjen paket+zamujeno72. Uporabnik šele 3 mesece. Pred mesecem dni so mi zamenjali prvi Cisco, ker je večkrat dnevno prekinil zvok.
Na drugem se isto dogaja ( 2x tedensko ) in dodatno se pojavlja napaka "NI SIGNALA" ( naenkrat se ustavi slika, po nekaj sekundah še zvok in potem tema ).
To rešim samo tako, da na zadnji strani cisco naprave izklopim stikalo in po minuti zopet vklopim. Včasih gre v prvo, včasih šele v tretje.
Ali je to normalno za Cisco napravo ali imam samo jaz to srečo ?
Sicer, če v času te napake izberem na TV daljincu gumb TV, lahko spremljam programe, ki niso zakodirani ( analogni programi ).
Povezava je: HDMI
Moj TV je Philips 58PUS6809/12.

Digitalcek
Posts: 158
Joined: 15 Nov 2011, 16:12
Kabelski ponudnik: Telemach
Paket: Gold Extra Trojka - Optika (150/150 mbit/s)
DVB-C Sprejemnik: Sony

Re: težave cisco

Post by Digitalcek » 28 Dec 2014, 11:35

Izgleda, da imaš slabši signal. Tu bi moral tehnik preveriti tvoj signal in po potrebi bi ga lahko ojačali. Saj tako se mi zdi po opisu, ki si ga dal. Najbolje da pokličeš na Telemach in jim poveš za zadevo ter prosi naj tehnik izmeri nivo signala.

tehnik
Posts: 5
Joined: 28 Dec 2014, 07:44
Kabelski ponudnik: telemach

Re: težave cisco

Post by tehnik » 28 Dec 2014, 12:46

Moč signala: 8dBmV
Razmerje S/N: 42
BER: 1.00e-06
Kakovost signala: 87%

Če komu kaj pomaga ta podatek.

User avatar
miki
Posts: 172
Joined: 29 Aug 2009, 07:27
Location: Maribor (Košaki)

Re: težave cisco

Post by miki » 28 Dec 2014, 18:58

In zakaj pri Bogu imaš Ciskota? Ti teh 72 ur zamujeno res toliko pomeni? Če sem prav videl ima tvoj TV režo za kartico. Namesto šrota od ,,driskota,, raje vzami conax modul in pozabi na teh 72 ur zamujenega.Jaz imam v vseh conax, na tistih ko pa so malo starejši pa Technisat in ni problemov.

tehnik
Posts: 5
Joined: 28 Dec 2014, 07:44
Kabelski ponudnik: telemach

Re: težave cisco

Post by tehnik » 29 Dec 2014, 15:27

Kot izgleda je tale Cisco res težava. Ne morem verjet, da v letu 2014 takšna korporacija kot je UPC uporablja tako nekvalitetno opremo.
Poznam kako imata T2 in Amis rešena funkcijo 72 ur, kjer zadeva dela noro hitro. Težava pri njih je edino kvaliteta slike, ki je bistveno slabša kot pri Telemachu.
Nič, bom počakal, kaj bodo rekli mojstri iz Telemacha.
Razočaran, zelo.

Digitalcek
Posts: 158
Joined: 15 Nov 2011, 16:12
Kabelski ponudnik: Telemach
Paket: Gold Extra Trojka - Optika (150/150 mbit/s)
DVB-C Sprejemnik: Sony

Re: težave cisco

Post by Digitalcek » 29 Dec 2014, 15:59

tehnik wrote:Kot izgleda je tale Cisco res težava. Ne morem verjet, da v letu 2014 takšna korporacija kot je UPC uporablja tako nekvalitetno opremo.
Poznam kako imata T2 in Amis rešena funkcijo 72 ur, kjer zadeva dela noro hitro. Težava pri njih je edino kvaliteta slike, ki je bistveno slabša kot pri Telemachu.
Nič, bom počakal, kaj bodo rekli mojstri iz Telemacha.
Razočaran, zelo.
Samo ena opazka, Telemach ni več v skupini UPC - že dolgo

tehnik
Posts: 5
Joined: 28 Dec 2014, 07:44
Kabelski ponudnik: telemach

Re: težave cisco

Post by tehnik » 06 Jan 2015, 07:06

Telemach mi je svetoval "povrnitev tovarniških nastavitev". To naredil, zadeva je zdržala 24 ur, sedaj isto sranje. Ne morem verjet. Kakšen nateg je tale Telemach.

tehnik
Posts: 5
Joined: 28 Dec 2014, 07:44
Kabelski ponudnik: telemach

Re: težave cisco

Post by tehnik » 20 Jan 2015, 11:12

No, smo ugotovil, da je težava v HDMI kablu. Šele tretji, ki smo ga poskusil, omogoča nemoteno delovanje.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests